Monday, May 15, 2006

mal y de malas . . .


¿ Porqué demonios, cuando las cosas salen mal, éstas no vienen solas ?
Ahora si estoy muy molesto con mis experimentos, no tienen sentido en lo absoluto tal pareciera que el dicho de "los perros se parecen a sus dueños", a mi se me hace que lo mismo aplica con los experimentos...

y bueno para acabarla de joder

Bush to Send Up to 6,000 Troops to Border
By NEDRA PICKLER

WASHINGTON (AP) - President Bush said Monday night he will send as many as 6,000 National Guard troops to the U.S. border with Mexico to help stop the flood of illegal immigrants, part of an administration drive to win conservative support in Congress for an election-year overhaul of the nation's tattered immigration laws.

5 Comments:

Blogger Poi said...

Pues por un laredo mai dir Einyel espero que el espíritu de la inspiración te acompañe con tus estudios... igual hay epidemia, yo ando igual con el diseño de un panel que nomás no me agrada... o acaso será la influencia de la luna???

Y sip... aqui vi en las news de la mañana lo del bush... no se, a mi se me hace que busca otra cosa aparte de no perder votos... malditohijodesuquebarbaridad!!

6:33 AM, May 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

1:12 PM, June 30, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

4:54 PM, July 17, 2006  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:16 AM, July 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Here are some latest links to sites where I found some information: http://indexmachine.info/1819.html or http://google-index.info/2166.html

7:22 PM, July 23, 2006  

Post a Comment

<< Home